середу, 13 червня 2012 р.

Модуль 9.Рефлексія



Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання -  задоволення потреб усіх учнів потребує ретельної підготовки та планування вивчення навчальної теми. Кожен учень вимагає відповідної підтримки для того, щоб почуватися впевнено та комфортно в різних навчальних ситуаціях та щоб бути незалежним у навчанні. Для підтримки навчальної діяльності учнів, що мають проблеми у навчанні можна використати наступні прийоми. Наприклад,  додатковий час для виконання окремих завдань, змінені та уточнені цілі навчання, модифіковані завдання, об’єднання в групи за особливими критеріями, календарі із термінами на виконання завдань,  адаптовані до їх потреб, спеціальні  методи чи технології, а також підтримка спеціалістів (психологів, лікарів тощо) або учнів-консультантів.
Учні, які мають труднощі в навчанні, та учні з особливими здібностями й талантами потребують різних видів підтримки. Певною мірою цю допомогу можна забезпечити, використовуючи різні педагогічні технології

1 коментар:

  1. Мені сподобалась інформація про концепцію, що розрізняє учнів з візуальним, слуховим та кінестетичним сприйняттям.Бажаю успішної роботи у проекті!

    ВідповістиВидалити